תמיכה

קטגוריות

תמיכה טכנית מקצועית וייעודית לתוכנות Priority היא הכתובת בכל מקרה של בעיה טכנית, צורך בשדרוג ועדכון גרסה או התאמת מערכות ניהול המידע הארגוני לסביבת העבודה המשתנה.

תוכנות Priority מספקות פתרונות עסקיים מתקדמים ניהול, ארגון ועיבוד המידע הארגוני מכלל המחלקות השונות בארגון תחת פלטפורמה ייעודית אחת. כדי לספק ללקוחותינו את כלל השירותים הנדרשים להם כדי ליהנות מהמערכות ניהול המידע המתקדמות בעולם אנחנו ב-T.G.Net לא מסתפקים רק בהטמעה ויישום מלא של המערכות אלא גם מקפידים לספק להם את שירותי המחשוב המקצועיים ביותר הכוללים ליווי צמוד ותמיכה מלאה בזמינות מידית.

ליווי מקצועי לאורך כל הדרך

שירותי התמיכה המקצועית שלנו ילוו את הארגון מהרגע שבו נתחיל בהטמעת החומרה והעברת כלל הידע המקצועי שבידינו לגורמים הרלוונטיים בארגון ולאורך כל משך השימוש במערכת והם כוללים מגוון פתרונות מקצועיים.

·         תמיכה טכנית מסביב לשעון – לרשותכם יעמוד מערך טכני בזמינות מידית שיסייע בפתרון כל בעיה ויענה על כל שאלה מקצועית שעלולה לצוץ במהלך העבודה עם המערכת.

·         שדרוג ועדכוני גרסה – שירותי התמיכה המתקדמים שלנו כוללים את שדרוג המערכת בהתאם לטכנולוגיות המתקדמות ביותר, שיאפשרו לכם ליהנות מהגרסאות העדכניות ביותר שיצאו לשוק הכוללות את כל השדרוגים האחרונים.

·         התאמת מערכת המידע לסביבה העסקית המשתנה – סביבת העבודה בעולם העסקי דינמית ומשתנה מה שמצריך לעיתים את שיפור וטיוב נתוני המערכת בהתאם לשינויים בסביבה העסקית.

פתרון מהיר לכל שאלה, פנייה או בעיה

את הניסיון והידע המקצועי האדיר שצברנו לאורך השנים אנחנו מעמידים לרשות לקוחותינו שנהנים משירותי התמיכה האיכותיים ביותר בזמן אמת. במרכזי התמיכה מחכים לפניותיכם המיישמים והמטמיעים המקצועיים והמנוסים שלנו ששולטים בכל תוכנות ה-Priority ובכל סוגי המודולים של מערכות ניהול המידע השונות, שיוכלו לספק פתרון מהיר ויעיל לכל שאלה, פנייה ובעיה.

צרו אתנו קשר עוד היום והצטרפו ללקוחותינו המרוצים שנהנים משירותי התמיכה המקצועיים והמובילים בארץ!

דילוג לתוכן